رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد از شاداب سازی مدارس در جهت ارتقاء و افزایش رغبت دانش آموزان به کسب علم و دانش به عنوان اولویت جدی مجموعه مدیریتی خود در سال تحصیلی جدید خبر داد.

 محمد قادری تفرشی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به نقش برجسته و سازنده فضای فیزیکی و بستر آموزشی و سیمای لحاظ شده در آن در ایجاد نشاط و پویایی در عرصه آموزشی و تربیتی اظهار داشت: در همین ارتباط و به منظور تحقق این امر خطیر نهایت سعی و تلاش خویش را باتوجه به امکانات موجود به کار بسته‌ایم تا فضای هرچه با نشاط‌ تر و مطلوب‌تری را برای جمعیت دانش آموزی در سطح مدارس شهرستان مورد اشاره فراهم نماییم.  
 
وی در ادامه افزود: توسعه فضای سبز، استفاده از رنگ آمیزی با تکیه بر رنگ‌های قرآنی "طیف نور" و نوع چیدمان، دیدمان و سیمای کلاس‌ها و مدارس از نمونه اقداماتی است که با دقت نظر و همیاری مدیران مدرسه عملیاتی شده که باتوجه به اصول روانشناسی رنگ‌ها، تأثیرات مثبت و سازنده‌ای در رغبت دانش آموزان به کسب علم و دانش ایفا می‌کند.  
 
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: ارتقا‌ء سطح تولید محتوای آموزشی و احیاء کتابخانه فرهنگیان از دیگر اولویت‌هایی است که ازسوی مدیریت آموزشی شهرستان دنبال می‌شود و امید آن داریم با تحقق اهداف مذکور،سطح کیفی خدمات آموزشی بیش از پیش توسعه پیدا نماید.
 
انتهای پیام/  
برچسب ها: ملارد ، ارتقا ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار