کمپانی ژاپنی سونی نیز مانند سامسونگ با دست پر به IFA2014 برلین آمده است،این محصول در کنار دیگر محصولاتش از نسل جدید ساعت هوشمند SamrtWatch3 نیز رونمایی کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، اسمارت واچ 3 و اسمارت بند 2 دو محصول پوشیدنی سونی بودند که در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در برلین رونمایی شدند، نسل سوم ساعت هوشمند سونی برخلاف دو نسل قبل به سیستم عامل Android Wear گوگل مجهز گشته اند و از نظر طراحی تغییراتی برروی آن اعمال شده است.




این محصول همانند ZenWatch ایسوس و G Watch R ال جی از یک پردازنده 1.2 گیگاهرتزی اسنپدراگون 400 استفاده می کند، همچنین صفحه نمایش 1.6 اینچی آن مانند دو نسل قبل به بالاترین استاندادر مقاومتی در مقابل آب و گرد و غبار مجهز شده است و توانسته گواهینامه ی IP68 را بدست آورد.



سونی نیز مانند دیگر رقبا چهار گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی به همراه 512 مگابایت حافظه رم را برای این محصول در نظر گرفته است، همچنین اسمارت واتچ 3  از NFC نیز پشتیبانی می‌کند تا به سادگی با تبلت و تلفن‌های هوشمند سینک شود، یک باتری ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه ی تامین انرژی مورد نیاز این ساعت را بر عهده دارد، این محصول از پاییز امسال عرضه خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار