کودکان و نوجوانان از طریق مختلف به سمت مساجد جذب می‌شوند و افزایش برنامه‌های تفریحی و ورزشی کودکان و نوجوانان در مساجد ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری کارشناس امور مساجد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: جوانان منشاء اصلی شور و نشاط در محلات و مناطق مختلف شهر هستند بنابراین ارتباط خوب و مناسب میان جوانان و مساجد روحی معنوی را به محلات و مناطق مختلف شهر منتقل می‌کند.
 
وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان از طریق مختلف به سمت مساجد جذب می شوند که برنامه‌های مختلف تفریحی از مهمترین آن‌هاست و افزایش برنامه‌های تفریحی و ورزشی ویژه کودکان و نوجوانان در مساجد امری ضروری است.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری اظهار داشت: کودکان و نوجوانان امروز با جذابیت‌های فراوان روبه رو‌اند و ممکن است مکان های دیگر را به مساجد ترجیح دهند.
 
برنامه‌های تفریحی و ورزشی مساجد مخصوصا در نقاط کم برخورد به حضور جوانان در مساجد کمک می‌کنند.
 
وی تاکید کرد: آینده کشور رو جامعه اسلامی با پرورش جوانان مومن و متعهد حاصل می‌شود اگر جوانان در مساجد تحت تربیت اسلامی قرار گیرند مشکلات اجتماعی و فرهنگی کشور کاهش می‌یابد.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های فرهنگی، غبارروبی و اداره مساجد از فعالیت های مقدس است و گرامیداشت آن با فرهنگ سازی مناسب قابلیت انتقال به نسل‌های آینده را دارد.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: کودکان ، ورزش ، مسجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار