با اینکه در هفته های اخیر شایعات حضور داشتن آلونسو در تیم مک لارن برای فصل آینده وجود دارد، اما فرناندو در مصاحبه ای عنوان کرد فعلاً قصد جدایی از فراری را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گرچه این شایعات خصوصاً قبل از آغاز شدن گرندپری ایتالیا شدت بیشتری به خود گرفته است، اما فرناندو آلونسو عنوان کرد این حرف ها برای او اهمیت زیادی ندارد.

فرناندو در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: در حال حاضر برنامه ای برای حضور داشتن در تیم دیگری را ندارم. دوست دارم با فراری برنده شوم. دوست دارم اینجا برنده شوم و کاری که در این چند سال نا تمام مانده را تمام کنم. بعد از آن می توانم در مورد آینده فکر کنم.

قرارداد فعلی آلونسو با فراری تا پایان فصل ۲۰۱۶ ادامه دارد. اما این راننده اسپانیایی عنوان کرد در این قرارداد، ماده هایی وجود دارد که به او اجازه می دهد زودتر از موعد هم از فراری جدا شود.

او همچنین گفت هیچ وقت صحبتی درباره جدایی از این تیم ایتالیایی را نکرده است.

آلونسو افزود: راستش را بخواهید از تابستان سال گذشته شایعات زیادی در این زمینه وجود دارد. اما هیچ وقت کسی از زبان من نشنیده که قرار است از فراری جدا شوم و یا در تیم دیگری حضور داشته باشم.

«شایعاتی وجود دارد که خیلی هم ناراحت کننده نیست، اما حتی گفتن این حرف ها هم تنش ها را زیادتر می کند.»

«اما در عین حال احساس غرور می کنید. از تیم های طراز اول پیشنهادهای خوبی دریافت می کنید و این تیم ها به شکلی آشکار آن را در رسانه ها بیان می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار