مديرعامل مجمع خيرين مدرسه ساز كاشان گفت : دو نفر از نيكوكاران كاشاني به منظور ساخت مجتمع هاي آموزشي و فرهنگي در اين شهرستان 10 هزار متر مربع زمین اهدا کردند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، "محمد كتابچي" گفت: ساخت مدرسه و توسعه فضاهاي آموزشي، متناسب با شرايط روز، بايد به عنوان يك ضرورت در جامعه فراگير شود و هركس به ميزان توان خود، در اين مسير مشاركت داشته باشد.

وي اظهار داشت: "احمد فتاحي" از جمله نيكوكاراني است كه با عضويت در مجمع خيرين مدرسه ساز كاشان زميني به مساحت چهار هزار متر مربع در منطقه بلوار ساحلي به منظور ساخت مدرسه به اين منظور اختصاص داد.

به گفته وي، در تفاهم نامه ديگري كه با "عباس نجفي زاده" از جمله نيكوكاران كاشان امضا شد، يك قطعه زمين ديگر به مساحت شش هزار متر مربع جهت ساخت مدرسه به اين امر مقدس تخصيص داده شد.

وي تصريح كرد: براساس تعاليم آسماني، زیباترین زندگی آن است که آدم به عشق پیشرفت و آرامش دیگران زندگی کند كه خوشحالی بچه ها از داشتن مدرسه ای خوب و فضایی مناسب برای درس خواندن، كه فراهم کردن آرامش نسل آينده ساز كشور است، موجب آرامش وآسایش نيكوكاران می شود.

مديرعامل مجمع خيرين مدرسه ساز كاشان افزود: ۳۰ طرح فرهنگی و آموزشی در دست اقدام اين مجمع، نیازمند اعتبارات سهم دولت است كه بین پنج تا 20 درصد اعتبار تكمیل را شامل می شود.

كتابچي تاكيد كرد: اعتماد مجموعه آموزش و پرورش و شهروندان در سالهاي گذشته، تصويري روشن از افق نظام تعليم و تربيت در اين شهرستان كاشان ايجاد کرده است ولي اين مسير بايد با فرهنگ سازي، استمرار پيدا كند.

انتهای پیام./ز

برچسب ها: اصفهان ، متر ، مربع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.