تیم ملی بسکتبال فیلیپین نماینده دوم آسیا در جام جهانی بسکتبال در ادامه نمایش خوب جام جهانی با اختلاف کمی از پورتوریکو شکست خورد. تیم سنگال هم بعد از 2 برد خوب امروز مقابل آرژانتین متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم فیلیپین تا به حال هیچ یک از بازی های گروه B جام جهانی را نبرده است اما در تمام این بازی ها با اختلاف نزدیکی تا دقایق آخر بازی کرده و یک بار هم در روز اول بازی مقابل کرواسی را به وقت اضافه کشاند.

فیلیپینی ها با 3 پرتاب پنالتی موفق "جیمی آلاپاگ" در 5 ثانیه آخر بازی با پورتوریکو اختلاف با حریف را به 2 امتیاز رساند و در صورت گل نشدن پنالتی های حریف بعد از خطا در زمین خودی، امکان تساوی بازی هم به نحوی برای این تیم وجود داشت اما تیم پورتوریکو بعد از گرفتن وقت استراحت در 3 ثانیه باقی مانده با خطای فیلیپین به  2 پنالتی رسید و نتیجه را به 77 بر 73 رساند.

"آندری بلچ" بازیکن آمریکایی فیلیپین با 25 امتیاز و 14 ریباند بهترین بازیکن این تیم بود و "باره آ" با 30 امتیاز بهترین بازی را برای پورتوریکو انجام داد.

زور سنگال به آرژانتین نرسید

بازی های گروه ب جام جهانی کمتر از سایر گروه ها قابل پیش بینی بوده اند. تیم سنگال که فیلیپین و کرواسی را برده بود با نتیجه 81 بر 46 از آرژانتین شکست خورد در حالی که آرژانتین هم روز قبل بازی نزدیکی با فیلیپین داشت و تنها با 4 امتیاز این تیم را برده بود.


 
"اسکولا" با 22 امتیاز و 14 ریباند بهترین بازیکن آرژانتین و "دیه نگ با 11 امتیاز و 8 ریباند بهترین بازیکن سنگال در این بازی بودند.

برتری نمایندگان اقیانوسیه

دو دیدار دیگر امروز به نمایندگان اقیانوسیه اختصاص داشت که نتایج زیر را به دست آوردند.

استرالیا 70 - 62 مکزیک

برترین ها: "آیون" از مکزیک با 11 امتیاز و 9 ریباند؛ "بینز" از استرالیا با 21 امتیاز و 5 ریباند

نیوزیلند 73 - 61 اوکراین

برترین ها: "پنی" از نیوزیلند با 17 امتیاز؛ "کورنینکو" از اوکراین با 15 امتیاز

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار