گودرزی: پاداش قهرمانان تا اواخر هفته آینده پرداخت می شود

وزیر ورزش در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران به اینچئون گفت:پرداخت نشدن مطالبات 4 سال قبل قهرمانان جهان آسیا و المپیک آسیا باعث کدورت خاطر برخی ورزشکاران شده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمود گودرزی عصر امروز چهارشنبه در مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی گفت:  مطالبات چهار ساله قهرمانان المپیک، جهان و آسیا دریک گردهمایی  ویژه تحت عنوان  تجلیل از  قهرمانان پرداخت می شود.
 
وی ضمن قدردانی  از رییس جمهوری ،معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و سخنگوی دولت افزود : با وحود  شرایط اقتصادی ،دولت تاکنون حمایت های خوبی از  ورزش به عمل آمده است. 
 
وزیر ورزش و جوانان در ادامه به  مطالباتی ورزشکاران که از دوره های قبل برای این دولت به میراث گذاشته شده اشاره کرد و گفت  :  تلاش خواهیم کرد  تا این مطالبات هر چه سریعتر استیفا شود.
 
وی از کلیه دست اندرکاران و وزشکاران و مربیانی که تیم های ملی را آماده مسابقات کردند قدردانی کرد و خطاب به ملی پوشان کشورمان گفت : امیدوارم بتوانید موجبات شادی جامعه را فراهم کنید.
 
گودزی  از بازی های آسیایی به عنوان فرصتی مغتنم ،برای افتخار آفرینی  توسط  نمایندگان کشورمان برای ایران اسلامی نام برد و درادامه ورزشکاران را خطاب قرار داد و افزود:شما دربازی های آسیایی  معرف مردم و کشورتان  هستیدو این موضوع را مورد توحه قرار دهید .
 
وی  همچنین از ورزشکاران کشورمان به عنوان سفیران  فرهنگی نام برد که می توانند پیام مردم و فرهنگ ایران زمین را به سایر ملتها انتقال دهند .
 
وزیر ورزش و جوانانبامهم خواندن رفتار ورزشکاران کشورمان در طول حضور در رویدادهای مهم بین المللی  تاکید کرد : نوع رفتار شما مبین  غنای فرهنگی کشور مان است که با این نگاه وظیفه شما خطیرتر می شود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه ورزش در دنیا امروز  از دو منظر فرهنگی و توسعه  اقتصادی  بررسی می شود، گفت : رشد ورزش رابطه مستقیم و معناداری با توانمندی ورزشی و توسعه کشورها دارد. بنابراین ورزشکاران ما با حضوری موفق می توانند، نشان دهند با وجود همه فشارها و تحریم ها توانسته ایم به توسعه برسیم.
 
گودرزی درادامه با بیان اینکه بسیار تلاش می شود که ورزش از سیاست جدا نشان داده شود ،اظهار داشت :این اعتقاد وجود دارد که باید از ورزش سیاست زدایی کنیم اما  در عمل شاهد چیز دیگری هستیم.
 
وی توضیح داد:به اهتزار در آوردن  پرچم کشورها در واقع یک حرکت سیاسی است واین موضوع در تمامی رویدادهای ورزشی اتفاق می افتد و من امیدوارم پرچم جمهوری اسلامی ایران در رویدادهای مختلف ورزشی با قدرت اهتزار درآید.
 
وزیر ورزش و جوانان به تاثیر اجتماعی موفقیت ورزشکاران کشورمان دررویدادهای ورزشی، اشاره کرد و افزود:این  پیروزی ها علاوه براینکه زمینه شادی و نشاط اجتماعی را فراهم می کند بلکه موجب انسجام ملی می شود.
 
وی وظایف مسوولان برای کسب موفقیت ورزشکاران را بسیار مهم  توصیف کرد و گفت : ما به عنوان خدمتگزار موظف هستیم تا شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که ورزشکاران با روحیه ای بسیار بالا در میادین ورزشی حضور پیدا کنندوبتوانند ارزش های کشورمان را بیش از پیش به دنیا معرفی کنند.
 
گودرزی ازتمامی مدیران ومسوولان ورزش کشور که شرایط مطلوبی را برای آمادگی کاروان ورزشی ایران فراهم کرده اند قدردانی کرد و گفت: شاید این بندرت اتفاق افتاده باشد که فضای اعزام کاروان به بازیهای آسیایی اینگونه در محیطی آرام و با آرامش فراهم شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: گودرزی ، وزیر ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار