نماینده مردم تبریز در مجلس خبرگان رهبری به ارائه جزییاتی از اختتامیه شانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری پرداخت.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ آیت الله محسن مجتهد شبستری در حاشیه شانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری که اختتامیه آن بعدازظهر امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران پیرامون مسائل ارائه شده در این دوره از اجلاس اظهار داشت: نظر به این که انقلاب ما سبقه فرهنگی دارد طبیعتا بایستی مسائل فرهنگی در اولویت قرار بگیرد که در این دوره از اجلاس نیز به آن پرداخته شد.
 
وی گفت: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی "اکثر نمایندگان دغدغه های فرهنگی داشته و بر آن تاکید کردند؛کما اینکه استکبار جهانی از طرفی وسایلی را در اختیار جوانان می گذارد و در جهت تخریب ارزش های اسلامی پیش می رود.
 
نماینده مردم تبریز در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروزه فرهنگ ابتذال از سوی استکبار جهانی ترجیح داده می شود و اگر این گونه ادامه پیدا کند قطعا جامعه به سمت لاابالی گری خواهد رفت.  
 
وی اضافه کرد: امر به معروف و توجه به مسائل فرهنگی وظیفه روحانیت محسوب می شود؛بنابراین مسئولان باید عنایت بیشتری داشته باشند.
 
آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به نبودن آیت الله مهدوی کنی در جایگاه ریاست اجلاس افزود: از نظر آیین نامه در غیاب رئیس مجلس خبرگان ؛دو نایب رئیس وظیفه اداره جلسات را دارند که در این اجلاس هم آیت الله هاشمی شاهرودی جلسه را اداره کردند. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان در این اجلاس بیشتر به مسائل فرهنگی تاکید کرده و رسیدگی به مشکلات مردم و تحول در حوزه سلامت از مواردی بود که موجب رضایت اعضای مجلس خبرگان بود ؛اما در مسائل فرهنگی عنایت کمتری شده که در این اجلاس به آن تذکر داده شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، اجلاس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار