معاون حمل و نقل منطقه 4 گفت: پله برقی شاخ شمالی پل عابرمیدان رسالت به بهربردار رسید وعملیات نصب سایر شاخه‌ها تا 2ماه دیگر آغاز می‌شود.

 مهدی‌ میرزایی معاون حمل و نقل منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: ساماندهی میدان رسالت و رفع مشکلات ترافیکی این میدان غیر همسطح همواره طی سالیان دور یکی ازمهم ترین دغدغه‌های مدیران شهر و شهروندان محسوب می‌شد سرانجام با اجرای چندین طرح‌های موفق ترافیکی شرق تهران مبدل شد.

وی افزود: وجود پایانه حمل و نقل عمومی و تردد قابل توجه مسافران برای سفر به نقاط مختلف شهراز این میدان شرایط خاصی را دراین میدان ایجاد نموده بود که با اجرای اصلاحات هسته‌ی و تفسیر مسیر تردد خودرو‌ها به صرف حداقل هزینه بسیاری از این مشکلات بر طرف شد.

میرزایی اضافه کرد: تردد عابران پیاده دررینگ میدان رسالت از عمده مشکلات این میدان غیر هم سطح بوده که با کانالیزه کردن مسیر تردد عابران بخش دیگر از مشکلات ترافیکی این میدان کاهش یافت.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون پله برقی سمت پایانه رسالت در مرحله تکمیل است و ما بقی شاخه‌ها که در ظلع جنوب شرقی و بی آر تی قرار دارد تا 2 ماه آینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: پله برقی ، رسالت ، اصلاحات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار