کمپانی چینی شیائومی یکی دیگر از شرکت های چینی است که گویی توانسته یک شبه ره صد ساله را بپیماید، محصولات این برند علاوه بر کیفیت قابل قبول از قیمت مناسبی نیز برخوردارند که این مسئله در نهایت به فروش بیشتر محصولات کمک شایانی می کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، قبلا نیز اخباری پیرامون رکورد شکنی کمپانی شیائومی در بحث فروش لحظه ای منتشر شد، این کمپانی بار دیگر توانسته تنها در مدت 4.2 ثانیه به فروش 40 هزار دستگاه تلفن Redmi 1S برسد، شیائومی باید این موفقبت را به پای مدیر عامل خود بگذارد، زیرا وی با کاهش قیمت این اسمارت فون به 98 دلار توانسته فروش آن را به صورت خیره کننده ای افزایش دهد.



شیائومی Redmi 1S به مشخصاتی همچون صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، پردازنده ی اسنپ دراگون 400 و چیپ گرافیکی آدرنو 305 مجهز شده است، 2 گیگابایت رم به همراه 8 گیگابایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از میکرو SD تجهیزات این تلفن در بخش حافظه است، این محصول به یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است و یک باتری 2000 میلی آمپری وظیفه تامین انرژی مورد نیاز آن را بر عهده دارد، سیستم عامل نصب شده برروی این تلفن اندروید 4.3 آبنبات پاستیلی است.

این شرکت چینی برای گسترش حضور جهانی خود با سه کشور هند، روسیه و برزیل شروع کرده است. اینطور که پیدا است شرکت شیائومی در کشور هند به محبوبیت رسیده و موفق عمل کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار