رئیس پلیس مرکز اجرائیات راهور ناجا از راه اندازی سامانه پیامکی برای ارسال اخطاریه به رانندگان متخلف خبر داد.

سرهنگ کرمی اسد،  رئیس پلیس مرکز اجرائیات راهور ناجا در گفتگو  با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  گفت: برابر تبصره ماده 8 رسیدگی به تخلفات خودرو آن دسته از رانندگانی که میزان جریمه‌شان از مرز 10 میلیون ریال عبور کند توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل می‌شوند  که تاکنون زمانی که خلافی رانندگان به مرز 10میلیون ریال می‌رسید اخطاریه کتبی برای مالکان خودرو ارسال می‌شد.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس از این پس با راه اندازی سامانه پیامکی به زمانی مجموع جریمه خودرو به 10میلیون ریال برسد از طریق سامانه پیامکی به مالک خودرو می‌رسد که مضمون آن به این شرح است: مالک خودرو مورد نظر با توجه به میزان جریمه شما در حد نصاب 10میلیون ریال گذشته است مدت یک ماه فرصت دارید نسبت به پرداخت جریمه اقدام تا وسیله نقلیه شما مشمول توقیف نگردد.

وی اظهار داشت: همکاران ما در پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده این دسته از خودروها اقدام به توقیف وسایل نقلیه کرده و جهت سیر مراحل قانونی خودرو را به پارکینگ منتقل می‌کنند و تا زمان پرداخت نشدن کل خلافی خودرو، وسیله نقلیه در پارکینگ می‌ماند.

رئیس پلیس مرکز اجرائیات راهور ناجا خاطرنشان کرد: مالکان خودروها در زمان نقل و انتقال مالکیت وسیله نقلیه به صورت وکالتی این کار را نکنند و حتما جهت نقل و انتقال رسمی به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند چرا  که پلیس با مالکان خودرو طرف حساب هستند.

گفتنی است؛ از کلیه مالکان خودرو تقاضا می‌شود در صورت تغییر در آدرس محل سکونت، مشخصات فردی،شماره  تلفن همراه به دفاتر پلیس+10جهت اصلاح تغییرات مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار