رئیس اداره ثبت احوال شهرستان چالوس از رشد 10 درصدی ولادت ثبت شده نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان چالوس خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، شعبانعلی ردایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان ولادت ثبت شده در مهلت قانونی در این شهرستان 99.8 درصد است.

وی مجموع واقعه ولادت در شهرستان چالوس در مدت پنج ماه را 606 واقعه اعلام کرد و افزود: از مجموع این ولادت‌ها 310 نوزاد پسر و 296 نوزارد دختر بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال چالوس خاطرنشان کرد: ولادت ثبت شده در هر شبانه روز به طور متوسط چهار واقعه است.

وی میزان وفات ثبت شده در پنج ماهه نخست سال جاری را 5.7 در هزار عنوان کرد و افزود: درصد وفات ثبت شده در مهلت قانونی به ثبت تا یک سال پس از وقوع 99.6 درصد است.

ردایی با بیان اینکه وفات ثبت شده نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.5 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: بیشترین علت وفات‌ها مربوط به بیماری‌های قلبی و عروقی است که بر اساس آمار ثبت شده کمترین وفات در گروه سنی 10 تا 14 سال و بیشترین وفات نیز در گروه سنی 75 سال و بیشتر در شهرستان چالوس بود.

وی به واقعه ثبت شده ازدواج در اداره ثبت احوال شهرستان چالوس اشاره کرد و بیان داشت: ازدواج ثبت شده در هر شبانه روز به طور متوسط  چهار واقعه است.

رئیس اداره ثبت احوال چالوس خاطرنشان کرد: در مجموع 223 واقع طلاق در مدت پنج ماه سال‌جاری در این شهرستان ثبت شده است.

وی از صدور یک‌هزار و 539 کارت هوشمند ملی در شهرستان چالوس خبر داد و تصریح کرد: تاکنون یک‌هزار و 804 درخواست صدور کارت هوشمند ملی را در شهرستان چالوس داشتیم که از این تعداد 893 کارت تحویل داده شد.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان چالوس در پایان اظهار داشت: جمعیت شهرستان چالوس در حال حاضر بدون احتساب مهاجرت 173 هزار و 436 نفر است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ساری ، ولادت ، چالوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.