مربی پدیده گفت: شرایط آب و هوایی تاثیری بر روند ندارد و با آنالیز استقلال خوزستان شناخت کافی را از این تیم داریم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

علی نظرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پدیده‌ همانند بقیه تیمهای لیگ برتر برنامه‌ریزی کرده و شناخت کاملی از استقلال خوزستان داریم و از لحاظ فنی خودمان را برای برنده شدن آماده کردیم تا بتوانیم شرایط خوب خود را ادامه دهیم.

وی افزود: آب وهوای خوزستان برای تیمهای لیگ برتر عادی شده و تاثیر هوای گرم در فوتبال حرفه‌ای کمرنگ شده و ما به این مسائل اهمیت نمی‌دهیم و برای تیم پدیده شرایط آب وهوا مشکل خاصی را ایجاد نمی‌کند.

نظرزاده در ادامه تصریح کرد: پدیده در بازی با استقلال خوزستان محروم و مصدومی ندارد و برخی ابهامات در خصوص امرایی وجود داشت که این بازیکن به دیدار با این تیم خوزستانی می‌رسد و می‌تواند ما را در این بازی کمک کند.

وی گفت: هدف‌گذاری اول پدیده در لیگ برتر ماندن است و نشانه بعدی ما کسب بالای جدول است.

وی تصریح کرد: در مورد حضور تماشاگران در بازی با راه‌ آهن من آمدن این همه هوادار را در مشهد زیاد دیدم و هواداران تیم پدیده را در همه شرایط حمایت می‌کنند و امیدواریم روز به روز بازیهای خوبی را از تیم شاهد باشیم. مدعیان اصلی قهرمانی استقلال فولاد و سپاهان هستند این تیم به لحاظ نفرات و امکانات در شرایط خوبی هستند البته پدیده در این را تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار