سرپرست مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداري مترو تهران گفت:به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین ستاره پرفروغ آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، کارگاه خوشنویسی و تذهیب با حضور هنرمندان خوش ذوق کشورمان در قالب‏های هنری و تبلیغی در ایستگاه شهداء بر پا شد.

محمد صائبي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  افزود: معاونت اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران در راستای ترویج فرهنگ غنی رضوی و آشناسازی با ابعاد والای شخصیت و حماسه های امام رضا (ع)، اقدام به برپایی کارگاه خوشنویسی و تذهیب با حضور هنرمندان خوش ذوق کشورمان در قالب‏های هنری و تبلیغی در ایستگاه شهداء نموده است.

وي با بیان اینکه برگزاری جشن های دهه کرامت فرصت بسیار مغتنمی برای تبیین سیره رضوی در بین مردم به ویژه نسل جوان است تصريح كرد: اشاعه فرهنگ رضوی در جامعه بخصوص در بین جوانان و نوجوانان مهم‌ترین هدف برگزاری این کارگاه هنری است و هنرمندان با خلق آثار فاخری از خوشنویسی و تذهب حاوی زندگی نامه، احادیث، شخصیت والای امام هشتم و اشعار و جملات زیبا، دلهای شیفتگان و محبان را با امام مهربانی پیوند می دهند.

محمد صائبي در ادامه افزود: تبیین شاخص های زندگی بر اساس سیره امام معصوم عليه السلام و تاسی از سيره حضرت ثامن الحجج عليه السلام به عنوان الگوهای عملی در جامعه از جمله مواردی است که در این دهه باید به آن توجه شود.

وي خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال شهروندان از برپایی کارگاههای هنری در سطح مترو و حضور هنرمندان خوش ذوق کشورمان در این کارگاههای هنری بدون شک این قشر با خلق آثاری فاخر و ماندگار نقش مهمی در اشاعه فرهنگ نورانی رضوی داشته و متروي تهران ضمن استقبال از هنرمندان گرامي بستر مناسبي را فراهم آورده تا هنرمندان در مناسبت‌هاي مختلف به ايفاي نقش بپردازند.

خاطر نشان می‏شود پس از برپايي کارگاه امام مهربانی آثار منتخب در قالب سلسله نمايشگاههايي درايستگاههاي منتخب پذیرای مسافران عزیز بوده و لحظاتی هر چند کوتاه آنها را به میهمانی طرح و رنگ این آثار دعوت می‏نماید.


انتهای پیام /

برچسب ها: خوشنویسی ، مترو ، ایستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار