علی اصغرکاراندیش گفت:در این راستا باحمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه حمایت از جوانان متخصص فعالیتهای دیجتیال در کشور، آماده اجرا شده است.

 به گزارشحوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد ؛ معاونت توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به توانمندیهای جوانان متخصص ایرانی در تولیدی آثار فاخر همسو با فرهنگ ایرانی و اسلامی در سال‌های اخیر، گفت: دولت درنظر دارد تا با حمایت مناسب از افراد با استعداد در طراحی، تولید، توزیع، انتشار و صدور خدمات و محصولات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، به ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه بپردازد.
 
علی اصغر کاراندیش مروستی گفت : در راستای برنامه های دولت یازدهم و اجرای برنامه پنجم توسعه کشور ، تولید ات و فعالیتهای رسانه ای ، فرهنگی و هنری دیجیتال ونرم افزار چند رسانه ای توسعه می یابد.
 
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری"دومین نماشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و دیجیتال رسانه"گفت:هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی مخاطبان با حوزه فناوری اطلاعات و دستاوردهای کشور در عرصه رسانه های دیجیتال است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری این نمایشگاه را سرآغاز حرکت برای ارتقاء جایگاه فرهنگی کشور دانست و تاکید کرد: مهمترین برنامه در ارتقاء  مسائل فرهنگی حضور بخش خصوصی در حوزه های تخصصی و واگذاری امور به مردم است که این موضوع با هدف اجرایی کردن سیاست های کلان نظام بر اساس سند چشم انداز توسعه کشور انجام می شود. دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از 15 تا 18 شهریور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، حمایت ، رسانه ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار