معاون فرهنگی سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه طرح اقتصاد مقاومتی به دنبال توانمندسازی مناطق محروم است، گفت: این سازمان در سال گذشته 23 هزار طرح اقتصاد مقاومتی را اجرا و به بهره‌برداری رسانده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، فرشاد عالی در حاشیه بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان در جمع خبرنگاران گفت: سازمان بسیج سازندگی در راستای فرمایشات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر ترویج اقتصاد مقاومتی به دنبال توانمندسازی مردم در مناطق محروم است.
 
وی تصریح کرد: این طرح‌ها با هدف جلوگیری از مهاجرت و اشتغالزایی از سال 89 به صورت تحقیقاتی آغاز و تاکنون ادامه دارد.  
 
معاون فرهنگی سازمان بسیج سازندگی با بیان این که این سازمان دو سال ابتدایی فعالیت خود را به تحقیق در عرصه اقتصاد مقاومتی و زمینه‌های مناسب برای اجرای این طرح اختصاص داده است اظهار داشت: این سازمان در سال گذشته 23 هزار طرح اقتصاد مقاومتی را اجرا و به بهره‌برداری رسانده است.  
 
وی افزود: طرح‌های اجرا شده در سال گذشته در 18عرصه مختلف بوده اما امسال این آمار به 20عرصه افزایش پیدا کرده است.
 
عالی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی برای کمک به اقتصاد مقاومتی تواناست تصریح کرد: این توانایی را داریم که طرح‌های اقتصاد مقاومتی را در صورت همکاری نهادهای دولتی به 80 هزار طرح افزایش دهیم.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: متقاضیان طرح‌‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانند به دفاتر بسیج سازندگی در سراسر کشور مراجعه و طی مراحل مطالعاتی کارهای خود را آغاز نمایند تا به سوددهی مناسب دست پیدا کنند.
انتهای پیام

برچسب ها: دانشگاه ، طرح ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار