نماینده مردم محلات و دلیجان گفت: اگر آل‌سعود توان مقابله و دفاع از مکه و مدینه را ندارد، باید یک مجموعه‌ای از تمامی کشورهای اسلامی با مشورت، همدلی و هم‌افزایی تشکیل شده و از این اماکن مقدس دفاع کند.

"علیرضا سلیمی" نماینده محلات و دلیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به طرح وهابیون برای نبش قبر پیامبر اسلام (ص) و انتقال پیکر ایشان به بقیع گفت: ریشه تفکر داعش، همان تفکر وهابی است.
 
وی افزود: وهابیت از همان ابتدا ابزار دست انگلیسی‌ها و سازمان‌های جاسوسی آن‌ها بوده و همواره در مسیر عملیاتی کردن اهداف شوم آن‌ها گام برداشته‌اند.
 
نماینده مردم محلات و دلیجان تاکید کرد: وجود وهابیون جز فرسایش انرژی جهان اسلام و ایجاد اختلاف میان مسلمانان و مقابله با بسیاری از آموزه‌های اصیل اسلامی چیزی دیگری نیست.
 
وی ادامه داد: اخیرا این گروهک تروریستی نسبت به کعبه نیز نکاتی را مطرح کرده‌اند که این امر بیان می‌دارد که آنها حرمتی هم برای کعبه قائل نیستند، این درحالی است که داعش یک گروهک منحرفی است که جز قتل و آدم کشی، تجاوز و سرقت چیز دیگری در کارنامه‌اش ندارد.
 
سلیمی تصریح کرد: کمک‌های آمریکا، انگلیس، اسرائیل و برخی از کشوهای عربی به این گروهک تروریستی نشان می‌دهد که این مولود نامشروع از اتحاد این‌ها متولد شده و آن‌ها قطعا در اقدامات جنایتکارانه این گروهک باید پاسخگو باشند.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: اگر آل‌سعود توان مقابله و دفاع از مکه و مدینه را ندارد، باید یک مجموعه‌ای از تمامی کشورهای اسلامی با مشورت، همدلی و هم‌افزایی تشکیل شده و از این اماکن مقدس دفاع کند.   
 
نماینده مردم محلات و دلیجان اظهار داشت: مسلمانان بدون هیچ تردیدی در رابطه با جسارت‌ها و مواضع شدید داعش واکنش نشان خواهند داد و قطعا این متجاوزان را سر جای خود خواهند نشاند.  

لازم به ذکر است؛ یک روزنامه انگلیسی گزارش داده است که یک مفتی وهابی عربستانی طرحی را برای تخریب کامل مسجد النبی و نبش قبر(؟!) پیامبر اسلام(ص)، به مقامات سعودی ارائه کرده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار