معتمدزادگان گفت: خواستار انتقال تجربیات پارک علم و فناوری پردیس به پارک علم و فناوری مازندران هستیم

علی معتمدزادگان رییس پارک علم و فناوری مازندران در گفتگو با خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران گفت: طی بازدید از پارک علم و فناوری پردیس تهران از نزديك با طرح های دانش بنيان نمونه از جمله طرح شركت دانش بنیان  پرگاسيران كه در توليد شناورهای دريايی مشغول به فعاليت هستند هم چنين طرح های شركت‌های دانش بنیان دانش انديش رانا و كيت‌های استخراج اسيدهای نوكلئويك و طرح شركت پژوهشی و طراحي صنعتی ايرانيان بانژ از مهمترين پروژه‌هايی بودند كه مورد بازديد قرار گرفتند. 

وی افزود: در این بازدید تفاهم نامه همکاری فی مابین پارک علم و فناوری مازندران و پارک فناوری پردیس نیز با حضور مسولین پارک علم و فناوری پردیس تهران منعقد شد. 

معتمدزادگان تصریح کرد: با اشاره به سابقه طولانی پارک فناوری پردیس در جذب و حمایت و مشارکت شرکت‌های دانش بنیان در طرح‌های ملی و مهم، خواستار انتقال تجربیات این پارک در قالب تفاهم نامه به پارک علم و فناوری مازندران هستیم.  

وی ایجاد بسترهای لازم جهت بهره مندی فناوران مازنی از امکانات و ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی پارک فناوری پردیس و کمک به ایجاد و توسعه فن بازار پارک مازندران را از جمله اولویت‌های مهمی دانست که باید اجرایی گردد.  



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار