مهدیان گفت: کار کارشناسی خانه به خانه منطقه زلزله‌زده موموری به اتمام رسید و تاکنون بیش از 6 هزار و 200 واحد مسکونی تعیین خسارت شده‌اند.

عزیز‌الله مهدیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بازدید خانه به خانه واحدهای مسکونی خسارت دیده در زلزله مورموری در حال اتمام است گفت: منطقه مورموری بسیار وسیع است و 3 منطقه دهلران، آبدانان و دره‌شهر را شامل می‌شود.

وی در ادامه افزود: کار کارشناسی با استفاده از نیروهای شهرهای همسایه صورت می‌گیرد و تا فردا کار کارشناسی به اتمام می‌رسد.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در ادامه اظهار داشت: 90 درصد از کار کارشناسی و تعیین میزان خسارت واحدهای مسکونی به اتمام رسیده است.

مهدیان با اشاره به تصویب تسهیلات ارائه شده به واحدهای مسکونی زلزله زده مورموری در هیئت دولت گفت: برای بازسازی هر واحد مسکونی روستایی 25 میلیون تومان و 5 میلیون تومان کمک بلاعوض تعیین شده است.

وی درادامه تصریح کرد: برای واحدهای مسکونی تعمیری تا 10 میلیون تومان تسهیلات و 2 میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 6 هزار و 200 واحد مسکونی روستایی در منطقه زلزله زده مورموری تعیین خسارت شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مورموری ، روستا ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار