مربی تیم استقلال تهران گفت: نفت مسجد سلیمان بازی های خوبی را از خود نشان داده و این کار تیم ما را سخت میکند و ما با استفاده از این سه امتیاز میخواهیم صدرنشینی خود را حفظ کنیم.

کریم بوستانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی با نفت مسجد سلیمان مصاف مشکلی است و خوزستان آب و هوای خاص خود را دارد که این بر کیفیت بازی تاثیر می گذارد، نفت تیم خوبی نشان داده و در سه دیدار پیش خود نمایش بهتری را به اجرا گذاشته اما از موقعیت های خود استفاده نکرده و ما این تیم را به خوبی آنالیز کردیم.

وی در ادامه افزود: تیم استقلال هم دیدارهای خوبی را انجام داده و می خواهیم همین روند را دنبال کنیم تا به شرایط آرمانی خود برسیم و صدرنشینی  خود را در لیگ برتر تداوم بخشیم.

بوستانی گفت: ما از اول فصل مشکلات دفاعی داشتیم و ما در دفاع از هاشم بیگ زاده و مگویان استفاده می کردیم که مگویان به خاطر تیم ملی کشورش  رفت که این برای تیم مشکل ساز است در حالیکه هاشم و مگویان در تیم هماهنگ شده بودند و با مصدومیت صادقی و عمران زاده شرایط برای  ما سخت می شود.

وی در مورد آندو افزود: تیموریان شرایط خوبی را در تیم دارد و امیر قلعه نوعی می تواند از این بازیکن استفاده کند در حالی که گفته است از نظر بدنی آماده نیست و بازی های خوبی از خود نشان داده و تیم در صورت ممکن از او استفاده می کند.

وی در پایان گفت: ما از هواداران استقلال تشکر می کنیم که در این فصل از لیگ برتر همانند سالهای پیش از تیم حمایت کردند و امیدواریم با استفاده از تماشاگران بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار