سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: تیم ما از نظر فنی کیفیت خوبی دارد اما تیم‌های بهتری هم در لیگ وجود دارند و خیلی زود است که تیم خود را پدیده لیگ بنامیم.

علیرضا مرزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ‌اظهار داشت: تیم ما از نظر فنی کیفیت خوبی دارد اما تیم‌های بهتر از ما هم در لیگ وجود دارد و خیلی زود است که تیم ما را پدیده لیگ بنامید هدف اصلی ما کسب امتیازات لازم برای بقا در لیگ است تیم ما یک سوم امتیازات را جمع‌آوری کرده و دو سوم امتیازات مانده و شرایط لیگ خیلی سخت است.
 
سرمربی تیم پدیده مشهد ادامه داد:‌ امتیازات خانگی خارج از خانه را باید جمع‌آوری کنیم تا بتوانیم هدیه خوبی را به مردم مشهد دهیم.
 
وی افزود: از روز اول مجموعه سعی کرد با بازیکنان خوب و خلاق قرارداد امضا کند و متأسفم برای احمد اسکندری بازیکن خلاقی که مصدوم شد.
 
سرپرست تیم پدیده تصریح کرد: از دیروز تیم برای بازی با استقلال خوزستان آماده شد و برای بازیکنانی که کمتر در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند دیروز یک بازی دوستانه با منتخب قوچان انجام دادیم امروز صبح هم در سالن وزنه بازیکنان بدنسازی کردند و عصر ساعت 17 و 30 دقیقه در زمین چمن تمرینات را ادامه می‌دهیم.
 
وی تأکید کرد: بازی سختی پیش رو داریم یعنی تمام بازی‌های لیگ برتر سخت است تمام تیم‌هایی که در لیگ بازی می‌کنند از بازیکنان خوبی برخوردار هستند نتایج هم نشان می‌دهد که فاصله چندانی تیم‌‌های لیگ برتر با هم ندارند.
 
سرمربی تیم پدیده در مورد هوای شرجی اهواز تصریح کرد: بازی در این آب و هوای شرجی برای استقلال خوزستان سخت‌تر است به خاطر اینکه استقلالی‌ها در اهواز هم تمرین می‌کنند و هم بازی اما از نظر اقلیمی بازی کردن در آن زمین و آب و هوا سخت است تیم ما سعی می‌کند که دیرتر در اهواز حاضر باشد و بعد از بازی هم زود برگردد.
 
مرزبان خاطرنشان کرد: ممکن است در نیم فصل بازیکنی به ما اضافه شود اما این بازیکن صد در صد دروازه‌بان نیست تیم ما دروازه‌بان خیلی خوب به نام‌های مجتبی روشنگر، علیرضا حیدری و سعید جلالی دارد اما هم‌اکنون برنامه‌ای برای خرید بازیکن در نیم فصل نداریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۵۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۳
دوستت دارو مرزبان
جمعی از بچه محل های امام رضا
آخرین اخبار