روز گذشته تکلیف صندلی ریاست شورای شهر تهران برای یکسال مشخص شد و مهدی چمران برای یکسال ریاست این نهاد غیر سیاسی را برعهده گرفت، اما امروز برخی رسانه‌ها با تیترهای سیاسی به استقبال تغییرات شورای شهر تهرن رفتند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،با وجودیکه شوراهای شهر و روستا باید مکانی فارغ از منازعات سیاسی و جناحی باشد و طبق تعریف وظایف، این شورا باید فعالیت‌های عمرانی و اجتماعی و فرهنگی در الویت داشته باشد، باز هم برخی از رسانه‌های کاغذی، تیترهای سیاسی را برای تغییرات روز گذشته شورای شهر تهران انتخاب کردند.

در این میان روزنامه آرمان سیاسی‌ترین تیتر را در به صفحه یک خود آورد و رییس جدید شورای شهر تهران را "برنده لابی‌های سیاسی" معرفی کرد.

روزنامه ابتکار از گل به خودی اصلاح طلبان و "تقدیم کلید شورای شهر به اصولگرایان" نوشت و شرق از اصطلاح "بهشت اصولگرایان برای ترکیب فعلی شورا" استفاده کرد.

شاید به خاطر همین نگاه که در یک ساله گذشته حاشیه‌هایی را نیز برای شورا ایجاد کرد، باشد که وطن امروز تیتر زد: "پیروزی کار بر سیاسی کاری"

اما در این میان برخی روزنامه‌ها نیز تنها با نگاه صرفا انتقادی به عمکرد یک ساله اخیر به استقبال شورای جدید رفتند، روزنامه جوان در تیتری نوشت: "شورا به تهران گردی یک ساله پایان داد".

پیروزی تیم ملی والیبال ایران بر آمریکا صفحه آرای پیشخوان برخی رسانه‌ها بود. در کنار این خبر مسرت بخش، خبر مرگ پدر حقوق ایران نیز مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.





























انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، تهران ، اصلاح طلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار