مربی تیم ملی امید کشورمان گفت: ما چند بازیکن سرباز در تیم داریم اما آنها از نظر روادید مشکلی نخواهند داشت و در این زمینه مسئله‌ای وجود ندارد.

هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تمامی بازیکنان تیم ملی امید زیر 23 سال سن دارند که از میان این بازیکنان هفت بازیکن بین 21 تا 22 سال سن دارند و 13 بازیکن تیم زیر 21 سال می‌باشند.

هومن افاضلی در ادامه افزود: در این دوره از بازی‌های آسیایی برای اولین بار از بازیکنان بزرگسال استفاده نکرده‌ایم، ما فقط هفت بازیکن باتجربه داریم که بین 21 تا 22 سال سن دارند و نسبت به بقیه تیم‌های حاضر در این مسابقات بسیار بی‌تجربه هستیم و از طرفی وقت کمتری برای هماهنگی در اختیار داشتیم.

هومن افاضلی اظهار داشت: ما تمام تمرکز خود را روی تیم خود گذاشته‌ایم بعد از آن به تیم‌های همگروه‌مان فکر خواهیم کرد، در این زمینه از دو آنالیزور در تیم استفاده کرده‌ایم که آنالیزور اول کار تجزیه و تحلیل تیم‌ها از طریق فیلم را بر عهده دارد و آنالیزور دوم از تمرینات تیم‌ها اطلاعات کسب می‌کند و به تیم انتقال می‌دهد، طبق این بررسی‌ها ما می‌توانیم روی حریفانمان شناخت کافی بدست آوریم.

هومن افاضلی در پایان گفت: تیم امید در تاریخ 14 شهریور به کره جنوبی اعزام می‌شود و بسیار به تیم امیدوار هستم و از تمامی باشگاه‌ها که در این مدت با ما همکاری داشته‌اند نهایت تشکر را دارم و از مردم عزیزمان می‌خواهم که برای پیروزی تیم ملی امید کشورمان دعا کنند.

لازم به ذکر است تیم ملی فوتبال امید ایران در رقابت‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی در گروه H با تیم‌های ویتنام و قرقیزستان هم‌گروه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرباز ، روادید ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار