این دانشگاه و بیمارستان در ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ردیف سه دانشگاه برتر کشور از نظر هدایت و اجرای برنامه تحول سلامت در کشور شناخته و معرفی شدند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از برتر شناخته شدن این دانشگاه و نیز بیمارستان ولایت دامغان در اجرای برنامه تحول نظام سلامت در سطح کشور خبر داد.

مهدی شادنوش گفت: دانشگاه علوم پزشکی سمنان در ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ردیف سه دانشگاه برتر کشور از نظر هدایت و اجرای این برنامه قرار گرفته است.

وی گفت: بیمارستان ولایت دامغان نیز در این ارزیابی که توسط اداره کل اعتبار سنجی این وزارت خانه انجام شد در ردیف بهترین اجرا کننده برنامه تحول سلامت در کشور شناخته و معرفی شد.

شادنوش این موفقیت را ناشی از تلاش شبانه روزی پرسنل و اعضای کادر درمانی و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان دانست و متذکر شد: برای حفظ و ارتقای این جایگاه باید تلاش دست اندرکاران بهداشت و درمان بیشتر شود و بیش از پیش رضایت مردم در کسب خدمات بهداشتی و درمانی بدست آید.

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه تحول نظام سلامت، این دانشگاه تلاش خود را به کار بسته گفت: برای اجرای این برنامه مشکل حادی وجود ندارد و برای ارتقای وضعیت نیازمند همفکری و ارائه نظرات توسط مردم و مسوولان هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: ارائه بسته بهداشتی مرحله دیگری از طرح جامع تحول سلامت است که ظرف دو ماه آینده در کشور عملیاتی می شود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.