کفاشیان: از تعامل باشگاهها با تیم ملی تشکر می کنم

رئیس فدراسوین فوتبال درجمع خبرنگاران گفت: از باشگاهها که با فدراسیون فوتبال و تیم ملی امید تعامل کرده و بازیکنان خود را در اختیارمان قرار داده اند تشکر می کنم.

به گز ارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین تیم ملی امید گفت: باید از باشگاه‌ها به خاطر تعاملشان با تیم ملی امید قدردانی کنم. زمانی که باشگاهها با حمایت خود از تیم ملی باعث شدند تا در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم، مردم به فوتبال اعتماد کردند و اگر تیم امید هم بدرخشد اعتماد دوباره برمی‌گردد. معتقدم بخشی از حمایتها از سوی  باشگاه‌ها و بخشی از برنامه ها از سوی فداسیون انجام می شود تا موفق باشیم و امیدوار هستیم تا در اینچئون و بازیهای پیش رو عملکرد خوبی ثبت کنیم.

وی افزود: پس از بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی ما طوری است که هر گاه تیم بزرگسالان در روزهای فیفا اردو و بازی تدارکاتی داشت، تیم امید هم برنامه داشته باشد و همه چیز زیر نظر کادر فنی تیم ملی بزرگسالان باشد تا دیگر این مشکلات پیش نیاید.

وی در مورد اینکه قول داده بود تیم ملی به جام جهانی می‌رود و رفت، آیا تیم امید هم به المپیک می رود، گفت: دو اقدام مهم انجام داده‌ایم. یکی از اهداف ما رفتن به جام جهانی در 4 سال آینده و دیگری رفتن به المپیک بعد از 40 سال است. تمامی شرایط را مهیا کرده ایم تا به اهداف خود برسیم که امیدوار هستیم با تلاش بازیکنان و تمرینات خوبی که پشت سر می گذارند این امر اتفاق بیافتد.

وی درباره شرایط برخی بازیکنان که در اردو نیستند نیز گفت:  فقط سردار آزمون و علیرضا جهانبخش نتوانستند به تیم امید بیایند و دیگر بازیکنان اکنون در کنار یکدیگر تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند.

رئیس فدراسیون فوتبال برنامه های آینده فدراسیون اظهار داشت: ما دنبال میزبانی مسابقات تیم زیر 22 سال در تهران و مشهد هستیم و اگر بتوانیم میزبانی را بگیریم مجوز ورودی را بهتر می‌توانیم بگیریم. سرمایه گذاری می‌کنیم برای مسابقات مختلف و با پتانسیلی که داریم شانس بیشتری برای حضور در المپیک داریم.

کفاشیان در مورد آخرین وضعیت کی روش، گفت: متن قرارداد را با ایمیل می‌فرستیم تا او قرارداد را تایید کند تا مذاکرات نهایی را انجام دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار