سایت گفتگوی اجتماعی آغاز به کار کرد

معاون رفاه، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از آغاز به کار سایت گفتگوی اجتماعی به دستور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  احمد میدری معاون رفاه، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بعد از ظهر امروز در نشست سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه کودکان در معرض آسیب که در محل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد ضمن اعلام این خبر گفت: از آذر ماه سال گذشته شورای ساماندهی کودکان کار و خیابان پس از 8 سال مسکوت ماندن دوباره با حضور نمایندگان نهادهای مردم نهاد، دانشجویان و اندیشمندان با هدف کاهش آسیب‌های این حوزه و اجرایی شدن برنامه‌ها آغاز به کار کرد.

وی در ادامه لازمه کاهش مشکلات اجتماعی را از مباحث مطرح در میان مسئولان عنوان کرد و افزود: مسائل اجتماعی مانند مشکلات مربوط به کودکان، زنان سرپرست خانوار، و کودک آزاری باید از حالت پنهان خارج شوند و در سطح جامعه و دولت مورد بحث و گفتگوی اجتماعی قرار گیرند.

وی ادامه داد: به منظور دستیابی به آن چه گفته شد سایت گفتگوی اجتماعی کار خود را آغاز کرد تا موضوعات در میان مسئولان، مردم، صاحب نظران و پژوهشگران رد و بدل شود.

معاون رفاه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در پایان از سازمان‌های مردم نهاد به عنوان بازیگران اصلی سیاست ها و برنامه ها نام برد و اظهار امیدواری کرد تا ارتباط بیشتری با سازمان‌ها و تشکل ها در راستای اجرایی کردن سیاست ها شکل بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار