آیت الهی: یکی از اهداف اصلی فدراسیون توسعه فوتبال پایه است

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در جمع مربیان فستیوال ملی زیر 12 سال گفت: باتوجه به فوتبال پایه، آینده تیم های ملی را تامین خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سید محمد هادی آیت الهی، نایب رئیس اول فدر اسیون فوتبال گفت: هرچقدر در فوتبال پایه سرمایه گذاری کنیم بدون شک در آینده فوتبا کشورمان تامین می شود و موفق تر خواهیم بود. یکی از اهداف فدراسیون فوتبال، سرمایه گذاری بر روی فوتبال پایه است. حساسیتی که به فوتبال پایه  داریم باعث شده تا شاهد رشد تیمهای ملی در رده های پایه باشیم.

وی افزود: خوشبختانه آکادمی ملی فوتبال شر ایطی را فراهم کرده که با برگزاری فسیتوال ها و کارگاه آموزشی، مربیان بتوانند بازیکنان را در سطح زیر 12 سال آموزش داده و استعدادهای کشور را کشف کنیم و در نهایت با برگزاری اردوها و تمرینات مداوم، شرایط حضورشان در تیم های ملی را فراهم کنیم.

نایب رئیس فدراسیون از مربیان خواست تا داشته ها و تجربیات خود را در اختیار فوتبال آموزان قرار دهند تا بتوانیم با قوی کردن تیم های پایه، شاهد موفقیت تیم های ملی بزرگسالان و امید باشیم.

وی معتقد است بیش از 40 در صد بازیکنان در تیم ملی بزر گسالان و بیش از 80 درصد از بازیکنان در تیم ملی امید از فوتبال مدارس انتخاب شده و اکنون باعث افتخار ایران هستند.هر چه قدر برای استعدایابی هزینه کنیم بدون شک سرمایه گذاری کرده این و ثمره آن را در آینده شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار