در پی تداخل بازی‌های آسیایی با قهرمانی جهان اسپانیا؛

افسری: تیم ملی تیراندازی رشته اهداف پروازی به اسپانیا اعزام نمی‌شود

مربی تیم ملی اهداف پروازی در خصوص اعزام نشدن تیم ملی اهداف پروازی به مسابقات قهرمانی جهان گفت: به دلیل تداخل مسابقات قهرمانی جهان آسیا تیراندازی در بخش اهداف پروازی به اسپانیا اعزام نمی‌شوند.

علی افسری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل اینکه مسابقات قهرمانی جهان 2 روز مشترک با بازی‌های آسیایی دارد و اینکه زمان مسابقات اهداف پروازی در اسپانیا چند روز پایانی است از این طرف هم زمان بازی‌های آسیایی در روزهای ابتدایی مسابقه دارند تیراندازان نمی‌توانند این فشار را تحمل کنند و ممکن است در اینچئون نتوانند آن طور که باید عمل کنند برای همین کمیته فنی تصمیم گرفت که برای مسابقات جهانی اسپانیا در بخش اهداف پروازی اعزام نداشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه اردوهای و مسابقاتی که داشتند نسبت به اهداف پروازی منظم‌تر برگزار شد اما ما به دلیل اینکه پشتوانه تمرین مناسب برای تحمل دو مسابقه پشت سر هم را نداشتیم تصمیم گرفتیم در مسابقات آسیایی که برای ما اهمیت بیشتری دارد شرکت کنیم.

افسری در رابطه با مسابقات گرین کاپ ایتالیا که مسابقات آزاد بود گفت: سطح این مسابقات نسبت به اینکه مسابقات آزاد بود اهمیت زیادی نداشت، خیلی بالا بود و رکوردداران جهان در آن حضور داشتند و در کل این مسابقات با 400 شرکت کننده از سراسر جهان برگزار شد و جز مسابقات بی‌نظیر بود.
این مسابقات برای ما هم اردو تدارکاتی بود و هم فرصتی بود که ورزشکارانمان بتوانند اسلحه و مهمات خود را برای مسابقات اینچئون آماده و چک کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به آنکه سطح مسابقات بالا بود، نتایج خوبی کسب کردیم و با اینکه اردوهای مناسب برای تیم ملی اهداف پروازی کشورمان برگزار شد توانستیم به میانگین 128 تیمی برسیم که تخمین زدیم اگر بتوانیم در بازی‌های آسیایی در امتیاز تیمی به 130 برسیم امید گرفتن مدال در اینچئون را خواهیم داشت.

مربی تیم ملی اهداف پروازی در پایان خاطرنشان کرد: مهمات و تمام تجهیزات برای شروع تمرناتمان فراهم شده است و از فردا تا قبل از مسابقات آسیایی دو هفته تمرین می‌کنیم و بنا به گفته کمیته ملی المپیک 24 شهریور به مسابقات آسیایی اعزام می‌شویم و 8 مهر برمی‌گردیم و در آخر از وزارت دفاع که این روزها نسبت به قبل کیفیت مهمات خود را بالا برده است تشکر می‌کنیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: بازیها ، قهرمانی ، اسپانیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار