بزودی تمام آزمون‌های دانشگاه پیام نور آنلاین میشود/حذف حضور فیزیکی در آزمون

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از برگزاری آزمون های این دانشگاه به شکل آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی در دانشگاه خبر داد.

 محمدعلی کریمی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: بزودی آزمون های دانشگاه پیام نور به شکل آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام میشود  و با توجه به  شعار دانشگاه پیام نور که آموزش برای همه، در همه جا و در همه وقت است، این شیوه برای رسیدن به این هدف که بخش زیادی از آن محقق شده اتخاذ گردید.

وی با بیان اینکه در این شیوه دانشجو بدون حضور در مراکز دانشگاهی در منزل، محل کار و هر جای دیگری که به اینترنت متصل است در آزمون شرکت می کند، خاطر نشان کرد : در حال حاضر بنا داریم تا اجرای آزمایشی این آزمون را در استان تهران یا یکی از مراکز این استان انجام دهیم و پس از جمع آوری بازخوردها و رفع نواقص، آن را به تمامی مراکز پیام نور گسترش دهیم.

وی گفت:به منظور حذف احتمال تقلب نیز در این شیوه تمهیداتی اندیشیده شده و بررسی هایی نیز در حال انجام است و امیدواریم مشکلی در این خصوص پیش نیاید.

‌وی افزود: اجرای آزمایشی این شیوه در استان تهران آغاز شده و امیدواریم در دیگر استان ها نیز اجرایی شود، شیوه الکترونیکی همان شیوه آموزش مجازی است و نیازی به حضور دانشجو در دانشگاه نیست و این امکان را برای دانشجویان و اساتید فراهم می کند که به شکل آنلاین با یکدیگر در ارتباط باشند.

وی یادآور شد: در آزمون فراگیر ۹۳ نیز حدود 20 درصد از پذیرفته شدگان یعنی معادل 2000 نفر در این شیوه پذیرفته خواهند شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: آزمون ، پیام نور ، آنلاین ، تست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار