حسینی:

شکایت فدراسیون از برنامه نود صحت ندارد/ متن قرارداد کی‌روش را تا آخر هفته برای وی ارسال خواهیم کرد

سخنگوی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شکایتی که اخیرا در برخی رسانه‌ها به کذب درباره برنامه نود مطرح شده، صحت ندارد.

محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه برخی رسانه ها می‌خواهند با دروغ کار خود را پیش ببرند موضوع شکایتی که اخیرا در برخی رسانه‌ها مطرح شده درباره برنامه نود نبوده است و در مورد سایت نود است که مطلبی را عنوان کرده مبنی بر درگیری بین مدیر عامل باشگاه شاهین بوشهر و علی کفاشیان در صورتیکه کذب محض است.

وی افزود: باشگاه شاهین بوشهر 7 میلیارد تومان بدهی داشته کمیته انضباطی نیز رای صادر کرده بود که تا زمان پرداخت بدهی این باشگاه اجازه حضور در مسابقات نخواهد داشت.

حسینی در ادامه بیان داشت: این باشگاه مبلغ 3/5 میلیارد تومان (سه و نیم میلیارد تومان) از بدهی‌اش را پرداخت کرده روز گذشته مدیر عامل باشگاه شاهین بوشهر به فدراسیون فوتبال آمده بود جهت گفتگو با رییس فدراسیون فوتبال حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی هم گفت: هم به ما تاکید کرد که از وی پذیرایی شود.

مدیررسانه‌ای و سخنگوی تیم ملی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال کشور مسائل مهمتری دارد فوتبال ما نیاز به آرامش دارد از رسانه‌های که حاشیه‌سازی می‌کنند می‌خواهیم که دست از این کار بردارند.

حسینی در خصوص وضعیت کی‌روش و ادامه حضور این مربی در تیم ملی کشورمان اظهار داشت: همانگونه که علی کفاشیان گفت: کی‌روش در حال حاضر برای رسیدگی به کارهای شخصی خود در کشور خود می‌باشد.

وی افزود: فدراسیون فوتبال در حال بررسی کارهای مربوط به قرارداد کی‌روش است.

حسینی در ادامه بیان داشت: متن قرارداد مربی تیم ملی را پس از تنظیم برای کی‌روش ارسال خواهیم کرد تا پس از بررسی توسط وی جواب نهایی را به فدراسیون فوتبال ایران بدهد.

حسینی در خصوص وضعیت ویزای کی‌روش بیان داشت: فدراسیون به محض روشن شدن وضعیت مربیگری کی‌روش و ادامه همکاری با وی جهت ویزای کی‌روش اقدام کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.