معاون ترافیک و حمل ونقل شهرداری منطقه 6 از راه‌اندازی خطوط ویژه اتوبوس و هم چنین پل عابر مکانیزه در این منطقه تا پایان سال خبر داد.

 محمدباقر اسدی معاون ترافیک و حمل ونقل شهرداری منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: چهار خط ویژه اتوبوسرانی جدید در سطح منطقه تا پایان سال ایجاد می‌شود، خط هفت تیر و صادقیه که از قسمت‌هایی در این منطقه عبور می کند، خط والفجر که از شمالی ترین منطقه کارگر شمالی شروع شده و تا میدان راه‌آهن ادامه دارد که میدان انقلاب در این منطقه واقع می‌شود، مطهری تا بهشتی که در این مناق واقع است و دیگری از ترمینال بیهقی تا ترمینال فیاض‌بخش که قسمتی از آن، از منطقه 6 عبور می کند.

وی ادامه داد: در برنامه امسال سه پل عابر مکانیزه که در تقاطع خیابان کریمخان و قائم مقام در میدان هفت تیر، کریمخان تقاطع 13 آبان و کوچه‌های پله ای یوسف‌آباد که برنامه و کار اجرایی آن شروع شده است.  
 
اسدی افزود: بیشترین هوشمندسازی را در سطح این منطقه داریم که 45 تقاطع است، که بدلیل حجم جابجایی روزانه زیاد مسافر در این منطقه که در مرکزیت و قلب تهران است در اولویت برای کلیه برنامه‌های اجزایی سازمان است.

این تقاطع‌ها مجهز به تجهیزات مورد نیاز برای ثبت تخلفات می‌شوند، علاوه بر این کلید محورهای سطح منطقه از لحاظ خط‌کشی، تابلوها و علائم زیر ساختشان بازنگری خواهد شد.

معاون ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری منطقه 6 در پایان خاطرنشان کرد: بزودی محور خیابان طالقانی و حافظ  و در ادامه محورهای دیگر منطقه در برنامه خواهد بود که این پروژه از هفته‌ آینده شروع می‌شود و از پاییز امسال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: اتوبوس ، خط ویژه ، تقاطع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار