قم/

قرارگاه حضرت معصومه (س) آسمان استان های مجاور قم را رصد میکند

قرارگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) آسمان استان‌های مجاور قم را نیز رصد می‌کند و در صورت شناسایی دشمن یا تهدیدی به استان مربوطه اطلاع و با هماهنگی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) گفت: قرارگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) آسمان استان‌های مجاور قم را نیز رصد می‌کند و در صورت شناسایی دشمن یا تهدیدی به استان مربوطه اطلاع و با هماهنگی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

محمدحسین ابارشی اظهار کرد: در بخش پدافند تمام زیرساخت‌های نظامی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد که این امر نشان‌دهنده جایگاه پدافند است.

وی ماموریت‌های پدافند هوایی را شناسایی، درگیری و در نهایت انهدام دشمن برشمرد و بیان کرد: اتاق‌های فکری در این نهاد نظامی برای تقویت توان نظامی پدافند تشکیل شده است که در این اتاق‌ها از اساتید دانشگاه و با تجربه‌های هشت سال دفاع مقدس استفاده می‌شود.

وی با اشاره به بومی‌سازی تجهیزات پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: به برکت دستاوردهای انقلاب امروزه ما هیچ نیازی به غرب نداریم.

ابارشی ایران را دارای امن‌ترین آسمان دنیا دانست و افزود: این جایگاه توسط سازمان بین‌المللی «eko» تایید شده و برای دیگر کشورها نیز به اثبات رسیده است.

وی با اشاره به اینکه پهباد دشمن در طول 50 دقیقه توسط نیروهای پدافند هوایی منهدم شد،‌ خاطرنشان کرد: قرارگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) آسمان استان‌های مجاور قم را نیز رصد می‌کند و در صورت شناسایی دشمن یا تهدیدی به استان مربوطه اطلاع داده با هماهنگی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.



انتهای پیام/
برچسب ها: قم ، قرارگاه ، پدافند ، حضرت ، معصومه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.