رقابت تنگاتنگ نخبگان مهارتی در پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران از حضور 34 جوان و نخبه مهارتی استان تهران در پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که هم اکنون در حال برگزاری است خبر داد.

 حمید رضا خانپور مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در گفتگو  با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،در خصوص برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت و حضور جوانان تهرانی که این مسابقات گفت: از استان تهران 34 نخبه و استعداد برتر مهارتی، 27 رشته در این مسابقات با هدف توسعه فرهنگ کاربلدی و مهارت‌آموزی و فراهم کردن زمینه اشتغال موارد پایدار به ویژه معرفی حرفه‌ای محصول محور در فضای رقابتی سالم صورت می‌گیرد شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این مسابقات علاوه بر کشف و شکوفایی استعدادهای و جوانان و ایجاد انگیزه برای کسب مهارت برگزیدگان به بنیاد ملی نخبگان نیز معرفی شده و می‌توانند به عنوان مربی با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز همکاری داشته باشند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطر نشان کرد: هم چنین برترین‌های چهاردهمین دوره به همراه برترینهای این دوره از مسابقات در اردوهای آماده‌سازی چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت که در سال 2015 در کشور برزیل برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مسابقه ، مهارت ، نخبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار