سخنگوی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی، گفت: در صورت عدم پاسخ و رفع شبهات از سوی رئیس دانشگاه آزاد ضمن طرح سوالات جدید مستنداتی در اختیار جامعه قرار خواهد گرفت.

مجدیه سخنکوی جمعیت دانشجویان حامی عدات اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب که هدف از دیپلماسی نامه، توسط جمعیت رعایت شئونات و اخلاق اسلامی است، گفت: مگر آنکه طرف مقابل علاوه بر عدم پاسخ بنای بر ادامه اشتباهات خود داشته باشد.

مجدیه ادامه داد: نسل سوم و چهارم انقلاب برای تحقق آرمان‌های امام خامنه‌ای از جان خود خواهد گذشت، لذا مطالبه‌گری همیشه در دستور کار جنبش‌های دانشجویی قرار خواهد داشت و مسئولان موظف به پاسخگویی هستند.

وی با انتقاد از رئیس دانشگاه آزاد افزود: سوالات و ابهامات متعددی از برخی اتفاقات دانشگاه آزاد وجود دارد که بارها تقاضا کردیم برای رفع آن به صورت حضوری ملاقاتی با رئیس دانشگاه آزاد داشته باشیم که محقق نشد. لذا لحن آخرین نامه به ایشان کاملا متفاوت شد و یقین داشته باشید بد از مهلت تعیین شده در صورت عدم پاسخ و رفع شبهات، ضمن طرح سوالات جدید مستنداتی در اختیار جامعه قرار خواهد گرفت.

سخنگوی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی خاطرنشان کرد: اهمیت دانشگاه آزاد به آن دلیل است که سرمایه‌های مادی و انسانی کشور به صورت امانت در اختیار این مجموعه هست و اگر تاریخ را مطالعه کرده باشند برای صیانت از منافع و نوامیس ملت ذره‌ایی کوتاه نخواهیم آمد هرچند که هنوز هم معتقدیم سوالات و شبهات با توضیحات جامع بر طرف خواهد شد. لذا به منظور رفع غبارآلودگی فضا بهتر است مسولان پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار