هاآرتص فاش کرد؛

جلسه کابینه رژیم صهیونیستی صحنه درگیری شدید وزرای صهیونیست شد

یک روزنامه صهیونیستی درخبری فاش کرد که روز پنج شنبه در جلسه کابینه امنیتی اسرائیل میان وزارء، خصوصا وزیر دادگستری و وزیر ارتش درگیری شدید بوجود آمده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در شماره امروز خود فاش کرد که جلسه کابینه امنیتی اسرائیل روز پنج شنبه به جلسه درگیری و اتهام پراکنی خصوصا میان "تزیپی لیونی" وزیر دادگستری و "موشه یعلون" وزیر ارتش ارتش اسرائیل مبدل شد.

این روزنامه گفت: جلسه کابینه امنیتی اسرائیل با بحث درباره روز بعد عملیات صخره سخت در نوار غزه آغاز شد که در آن لیونی از دولت اسرائیل خواست تا اقدامی سیاسی انجام دهد تا در پایان این عملیات،  فشار بر اسرائیل کم  شود.

این روزنامه سپس می‌افزاید: موشه یعلون در این جلسه می‌گوید که لازم نیست که در انجام این گامهای سیاسی شتاب کرد و اسرائیل در کار خود عجله ندارد ؛ این مسأله باعث خشم لیونی می‌گردد و وی شروع به فریاد زدن در  این جلسه می کند.

لیونی در این جلسه می‌گویدکه اسرائیل باید برای تغییر واقعیت نوار غزه به نفع "محمود عباس " رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اقدام به انجام طرحی سیاسی کند و روند صلح آمیز را ادامه دهد که یعلون پاسخ می گوید: واقعیت این است که حماس و جنبش جهاد اسلامی جایگزین ارتش اسرائیل در هر جایی که ارتش عقب نشینی کرده است، شده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار