مديركل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شركت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپيمایی كشوری، از جريمه نقدی يك ميليارد و 470 ميليون ريالی، سه دفتر خدمات مسافرت هوایی استان خراسان رضوی به دليل گرانفروشی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، مرتضي دهقان، اظهارداشت: در پي بازرسي بازرسان كميته فني و رسيدگي به شكايات سازمان هواپيمايي كشوري با همكاري سازمان تعزيرات حكومتي استان خراسان رضوي 3 دفتر متخلف بدليل گرانفروشي به ميزان يك ميليارد و 470ميليون ريال جريمه نقدي شدند.

وي افزود: با عنايت به نزديك شدن به ايام دور پاياني سفرهاي تابستاني و پيش رو بودن ايام ولادت با سعادت ثامن الحجج امام رضا (ع)، سازمان هواپيمايي كشوري در راستاي وظايف نظارتي خود و به منظور كنترل بازار فروش بليت هواپيما، دو تيم مجرب از بازرسان خود را جهت بازرسي از دفاتر خدمات مسافرت هوايي استان خراسان رضوي اعزام كرد.

مديركل دفتر نظارت بر فرودگاهها شركت ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي كشوري، خاطرنشان كرد: در اين راستا با عنايت به هماهنگي انجام شده با سازمان حمايت از مصرف كنندگان و سازمان تعزيرات حكومتي پس از بازرسي از دفاتر خدمات مسافرت هوايي شهر مشهد، 11دفتر متخلف شناسايي شد كه برابر نوع تخلفات براي 8 دفتر متخلف اخطار كتبي به همراه درج در پرونده صادر شد.

دهقان تصريح كرد: همچنين 3دفتر ديگر بدليل گرانفروشي با حضور و راي قاضي تعزيرات حكومتي در مجموع به مبلغ يك ميليارد و 470ميليون ريال جريمه نقدي شدند.

وي افزود: سازمان هواپيمايي كشوري در راستاي بازديد هاي خود تيم هاي بازرسي را در ايام پاياني تعطيلات تابستاني جهت كنترل بازار و برخورد قاطع با دفاتر متخلف به استانهاي سراسر كشور اعزام مي كند. دهقان يادآورشد: شهروندان و مسافران گرامي نيز ميتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشي موارد را از طريق واحد رسيدگي به شكايات سازمان از طريق شماره تلفن 61022355 پيگيري كنند تا در اسرع وقت اقدام لازم معمول شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار