جلیلی:

برای روستائیان آموزش‌دیده در اردوهای جهادی گواهی صادر می‌کنیم

مسئول مرکز اجرایی قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج سازندگی برای افرادی که توسط دانشجویان آموزش می‌بینند گواهی صادر کرده و از اهالی روستا حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ کاروان رسانه ویژه اردوهای جهادی بسترساز اقتصاد مقاومتی، از روستاهای استان کردستان بازدید کرد.

براساس این گزارش دانشجویان دانشگاه آزاد و علمی کاربردی استان کردستان در حال کمک‌های جهادی به اهالی روستای جعفرآباد از توابع شهرستان بیجار هستند.

حبیب‌الله جلیلی مسئول مرکز اجرایی قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج در همین رابطه با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این روستا گفت: یکی از مهمترین مولفه‌هایی که در اقتصاد مقاومتی به آن پرداخته می‌شود موضوع ترویج و آموزش در حوزه تولید به خصوص کشاورزی است.
 
وی با اشاره به کارهای انجام شده در بازه 10 روزه اردوی جهادی، توسط دانشجویان بومی استان در این روستا اظهار داشت: دانشجویان جهادی در این روستا علاقمندان را در مساجد و مدارس جمع کرده و در زمینه کارهای تولیدی و کشاورزی به آن‌ها آموزش می‌دهند.
 
مسئول مرکز اجرایی قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج یکی دیگر از فعالیت‌های امسال بسیج سازندگی را تحویل رایگان جوجه‌های 45 روزه به اهالی عنوان کرد و بیان داشت: در پی آنیم تا اقتصاد مقاومتی را در میان اهالی روستا ترویج دهیم.

وی اهداف فرهنگی این اردوها را پررنگ‌تر از کارهای عمرانی آن دانست و گفت: هدف امسال گروه جهادی پایه‌گذاری فرهنگ اقتصاد مقاومتی است در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم و اراده ملی و تلاش جهادی در میان اهالی روستا بوده است.
 
جلیلی تصریح کرد: دانشجویان نقش اصلی و اساسی اردوهای جهادی بسیج سازندگی را دارند که امسال استقبال بی‌نظیری را از آنان شاهد بودیم.
 
وی با بیان این که بسیج سازندگی از کارهای جهادی دانشجویان بسیار حمایت می‌کند گفت: بسیج سازندگی برای افرادی که توسط دانشجویان آموزش می‌بینند گواهی صادر کرده و از اهالی روستا حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، کاروان ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار