مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان گفت : استفاده از ناوگان اتوبوسراني براي حمل و نقل برون شهري اقدامي غير قانوني است و همين حركت موجب شده ناوگان حمل و نقل بين شهري بهره وري لازم را نداشته باشد و رانندگان احساس نگراني كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان داريوش اماني در شورای ترافیک شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تعداد سفر و مسافر كه در سال 92 از مبدا شهر شاهين شهر به ساير نقاط كشور انجام شده بوداظهار داشت : ميانگين تعداد مسافر در هر سفر را 8 نفر است.

وي وضعيت استفاده از ناوگان مسافربري و سرمايه گذاري انجام شده در بخش خصوصي را غير اقتصادي عنوان كرد و اظهار داشت: همين وضعيت را در بخش حمل و نقل درون استاني شاهد هستيم زيرا سازمان اتوبوسراني اقدام به جا به جايي مسافران برون شهري و خارج از حوزه وظايف خود فعاليت مي نمايد.

اماني ادامه داد : وي صدور مجوز ساخت مجتمع هاي خدماتي رفاهي را از وظايف اين اداره كل دانست و ضمن قدرداني از سرمايه گذار مجتمع خدماتي رفاهي كاروانسراي عباسي (مادرشاه) كه اقدام به احداث اين مجتمع در محور شاهين شهر به مورچه خورت نموده است ، از فرماندار شاهين شهر خواست چنانچه سرمايه گذاراني وجود دارند كه بخواهند درراستاي ساخت مجتمع هاي خدماتي رفاهي در جاده هاي استان سرمايه گذاري كنند به اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان معرفي نمايند.



انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، حمل ، نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.