سلطانی فر با اشاره به اینکه سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری از تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر زودتر قدم در برنامه ششم توسعه کشور گذاشته است، گفت: البته در این راستا باید افراد دلسوز و دست اندرکار این حوزه برای گنجاندن موضوعات مختلف کمک کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری از تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر زودتر قدم در برنامه ششم توسعه کشور گذاشته است که در این راستا از افرادی دلسوز و دست اندرکار این حوزه کمک می‌خواهیم تا موضوعات مختلفی در این برنامه بگنجانیم.
 
معاون رئیس جمهور در ادامه گفت: درصدد هستیم تا زمینه تشکیل مجدد شورای سازمان را تا یازده ماه آینده تشکیل دهیم که به ریاست رئیس جمهور به مسائل و مشکلات این حوزه بپردازیم.
 
سلطانی فر در ادامه تصریح کرد: شورای ملی گردشگری از سال 57 تشکیل شده است که در سال‌های 78 و 86 بازنگری آن انجام شده و امیدواریم تا قبل از پایان 94 با مطالعات انجام شده و متناسب با شرایط فعلی کشور طرح جامع گردشگری را تصویب و مورد استفاده قرار دهیم همچنین طرح جامع گردشگری استان‌ها در حال راه اندازی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: حضور ، سریع ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار