کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش همان مربی است که با وجود همه مشکلات موفق شد تیم بحران‌زده ما را به جام جهانی برساند.

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من استدلال‌های خودم را در مورد کی‌روش دارم. این سرمربی انضباط و ارتباط خوبی را از نظر فنی بین اعضای تیم برقرار کرده بود اما این مسئله که می‌گویند کی‌روش می‌خواهد همه امور فدراسیون ما را به دست گیرد،‌ نشان‌دهنده ضعف فدراسیون ایران است نه نقطه قوت کی‌روش.

وی در ادامه افزود: با این وضعیتی که فوتبال کشورمان و لیگ برتر داشت کی‌روش تیم ملی را به جام جهانی برده و تاکتیک بسیار خوبی را برقرار کرده و با این شرایط راهی جز دفاع مقابل تیم‌های نیجریه و آرژانتین نداشتیم.

کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: تیم‌های هم‌گروه ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا قطر، بحرین و امارات سریع‌تر لیگ خود را تمام می‌کنند و این در حالی است که ما با برگزاری لیگ برتر که در آن بازی‌ها با فشردگی بیشتری انجام می‌شود به مشکل برخورد می‌کنیم.

کربکندی در پایان گفت: شرط گذاشتن کی‌روش برای تیم ملی و گرفتن اختیارات بیشتر یکی از مشکل‌های فدراسیون فوتبال است و این فدراسیون است که باید برای سرمربی تیم ملی شرط بگذارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار