مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بدنه کارشناسی و فنی، تجهیزات بروز، نیروی انسانی زبده و رهبری و کنترل مناسب را از جمله عوامل موفقیت سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان در حوادث اخیر عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، باتوجه به عملکرد مناسب سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در حوادث و آتش سوزی های اخیر به خصوص حادثه آتش سوزی شرکت نفت سپاهان در خردادماه سال جاری و همچنین تعامل و همکاری با دفتر هماهنگی عمرانی خدمات شهری، این سازمان از سوی سازمان امور شهرداری ها و دهیاری های کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان در این رابطه عنوان کرد: از ابتدای سال جاری چندین حادثه و حریق بزرگ همچون آتش سوزی شرکت نفت سپاهان، کارخانه موکت بافی، انبار منیزیم و ... در اصفهان رخ داده که سازمان آتش نشانی اصفهان توانسته عملکرد خوبی در رابطه با اطفاء این حوادث داشته باشد لذا این سازمان از سوی مجموعه ارشد سازمان شهرداری های کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

بهزاد بزرگزاد اذعان داشت: فعالیت ها و اقدامات کارشناسی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان در رابطه با محیط زیست، ایمنی اصناف و صنایع و هماهنگی با مقررات ملی ساختمان و هماهنگی با کمیته فنی سازمان شهرداری ها در ارتباط با محافظت از ساختمان ها در رابطه با حریق و همچنین پیشینه و فعالیت های چشمگیر سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان از جمله عوامل موفقیت این سازمان در حوادث اخیر بوده است.

وی معتقد است: یکی از عوامل موفقیت سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان مهیا کردن امکانات و تجهیزات بروز توسط شهرداری است تا سازمان آتش نشانی بتواند در حداقل زمان دفاع موثری در حوادث داشته باشد که هم خسارت جانی و هم خسارت مالی به حداقل رسیده است به طوریکه هرچه تجهیزات بروز تر باشد عملیات اطفا به بهترین نحو انجام می شود.



انتهای پیام


برچسب ها: اصفهان ، آتش ، نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.