با وجود اینکه مارکو ماتیاچی عنوان کرد سال آینده فراری قرار است با هر دو راننده فعلی خود در مسابقات حضور داشته باشد، اما هنوز شایعات پیوستن فرناندو به مک‌لارن تمام نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران همان طور که می دانید، نام آلونسو در این فصل در بسیاری از موارد با مک لارن آورده شد. این تیم بریتانیایی در نظر دارد برای ۲۰۱۵ از میان آلونسو یا فتل، یکی را به تیم دعوت کند.

طبق شایعاتی که در مورد قرارداد آلونسو با فراری وجود دارد، گفته می شود که اگر عملکرد فراری نتواند آلونسو را راضی کند، او می تواند قراردادش را با این کمپانی ایتالیایی تازه نکند.

مجله " اتو موتور آندو اسپورت"  در مطلبی نوشت آلونسو در قراردادش ذکر کرده که اگر تا قبل از گرندپری مونزا بیشتر از ۲۵ امتیاز از رقابت برای کسب عنوان قهرمانی فصل عقب تر باشد، می تواند قراردادش با فراری را فسخ کند.

از همین رو، آلونسو که در حال حاضر ۹۹ امتیاز از نیکو روزبرگ عقب تر است، این امکان برایش وجود دارد تا بخواهد با تیم دیگری وارد مذاکره شود.

به غیر از این، تلگراف هم در نوشته ای مدعی شد رون دنیس که رابطه خوبی با آلونسو در سال ۲۰۰۷ نداشت، شخصاً با این راننده اسپانیایی گفت و گو کرده و برای دعوت او به تیم، ۳۲ میلیون دلار پیشنهاد کرده است.

اما آلونسو با خبرهایی که از ژاپن به گوش می رسد، امکان دارد به این پیشنهاد حتی فکر هم نکند. گفته می شود هوندا که برای فصل آینده قرار است با مک لارن باری دیگر به فرمول یک برگردد، بعد از اولین تست ها عملکرد موتور توربوی جدیدش به هیچ عنوان قابل مقایسه با موتورهای توربوی حاضر در این فصل نیست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار