با توجه به حضور قناعتی و دنیا مالی در ساعت 11:30 در جلسه علنی امروز احتمالاً انتخابات هیات رئیسه پس از ساعت 11:30 دقیقه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در ساعت 9:15 دقیقه و پس از یک جلسه غیر علنی نیم ساعته درحالی برگزار شد که سه نفر از اعضا از جمله ابوالفضل قناعتی، علی صابری و دنیامالی در این جلسه غیبت دارند و این درحالی است که عدم حضور هر یک از اعضا به معنای لغو انتخابات هیات رئیسه امروز خواهد بود.

غیبت ابوالفضل قناعتی سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر به دلیل مرگ نا به هنگام والده ایشان بوده که البته مطابق اظهارات سخنگوی شورای شهر در ابتدای جلسه امروز جهت شرکت در انتخابات حضور خواهند یافت.

غیبت علی صابری عضو کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر نیز به دلیل تصادف دیشب ایشان بوده که البته حضور ایشان نیز به دلیل اظهارات رئیس شورای شهر در خصوص اینکه انتخابات هیات رئیسه امروز برگزار خواهد شد ، حتمی است.

ضمن اینکه عدم حضور دنیا مالی نیز به دلیل حضور ایشان در مراسم خاکسپاری والده سخنگوی کمیسیون عمران به نمایندگی کمیسیون عمران و حمل و نقل و شورای شهر بوده است.

احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر درابتدای جلسه با اشاره به حضور اصحاب رسانه در ساعات اولیه جلسه امروز شورای شهر و پیش از حضور اعضا به بیان اهمیت و تأثیرگذاری رسانه پرداخت و اظهار داشت: اگر شورا در افکار عمومی تأثیرگذار شده و مصوبات از پشتوانه مردمی برخوردار شده‌اند بی شک یکی از دلایل عمده آن رسانه‌ها هستند چرا که فضای کارشناسی شورا را تبدیل به یک زبان عمومی نموده‌اند که پشتوانه مصوبات ما و عاملی برای ارتقای کیفیت شهر بوته است و از این بابت سپاسگذارم.

وی در ادامه ضمن عرض تسلیت به منظور درگذشت والده سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل افزود: از رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل دنیا مالی تقاضا کردیم در مراسم خاکسپاری ایشان شرکت نمایند که مطابق هماهنگی‌های صورت پذیرفته تا ساعت 11:30 دقیقه در جلسه حضور خواهند یافت.

رئیس شورای شهر ادامه داد: آقای صابری نیز دیشب در حالی که از محل کار عازم منزل بودند دچار سانحه شدند که اکنون در بیمارستان و تحت مداوا هستند.

گفتنی است، با توجه به حضور دنیا مالی و قناعتی در ساعت 11:30 دقیقه و اینکه عدم حضور هر یک از اعضا به معنای لغو انتخابات است انتخاب هیات رئیسه باید پس از ساعت 11:30 دقیقه آغاز شود.
برچسب ها: قناعتی ، سخنگو ، مدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار