ارومیه/

برگزاری سی و نهمین گردهمایی معاونین آموزشی واحدهای جهاد دانشگاهی

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: شهریور ماه امسال سی و نهمین گردهمایی معاونین آموزشی واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور در ارومیه برگزار می‌شود.

سید جعفر ایرانی‌کلور در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: سی و نهمین گردهمایی معاونین آموزشی واحدها، پژوهشکده‌ها، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و مراکز وابسته جهاد دانشگاهی کشور پانزدهم و شانزدهم شهریور ماه در ارومیه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این گردهمایی دو روزه با شرکت در کارگاه‌های آموزشی و کمیسیون‌های تخصصی برخی موضوعات آموزشی واحدهای جهاد دانشگاهی را در دستور کار بررسی قرار خواهند داد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار داشت: در این گردهمایی برنامه‌های در حال اجرای حوزه آموزش جهاد دانشگاهی تشریح شده و برنامه‌های آتی این معاونت نیز تشریح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تشریح فعالیت‌های آموزشی شاخص واحدها، تشکیل سه کمسیون تخصصی آموزشی، آشنایی با فن‌آوری ارتباطی و آینده‌پژوهی در آموزش از جمله مطالب و سرفصل‌های در نظر گرفته شده برای این همایش دو روزه است.

ایرانی افتتاح ساختمان مرکز رشد واحدهای مدرن کشاورزی جهاد دانشگاهی ارومیه، پرده‌برداری از یادمان شهدای جهاد دانشگاهی استان، رو نمایی از سایت معاونت آموزشی و رونمایی از منابع جدید آموزشی را از جمله برنامه‌های جنبی سی و نهمین نشست معاونین آموزشی جهاد دانشگاهی سراسر کشور عنوان کرد.

به گزارش فارس، سی و نهمین گردهمایی معاونین آموزشی جهاد دانشگاهی واحدهای سراسر کشور با حضور دکتر طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور و عضو شورای انقلاب فرهنگی، دکتر قرنفلی معاون آموزشی این نهاد، مدیران کل حوزه آموزش جهاد دانشگاهی و مهمانانی از سراسر کشور در مجتمع آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

برچسب ها: جهاد ، آموزشی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.