سمنان/

برگزاری ششمین المپیاد ورزشی تربیت بدنی بسیج کشور در دامغان

این المپیاد ورزشی در 9 رشته والیبال، فوتسال، تکواندو، جودو، دو و میدانی، تیراندازی، تیر و کمان و ووشو با حضور 32 استان کشور برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، رئیس سازمان تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ششمین المپیاد ورزشی پایگاه استعدادیابی و استعدادگزینی سازمان تربیت بدنی کشور دوازدهم شهریور به میزبانی شهرستان دامغان و در 9 رشته ورزشی آغاز می شود.
صادق هرویافزود: این المپیاد ورزشی در 9 رشته والیبال، فوتسال، تکواندو، جودو، دو و میدانی، تیراندازی، تیر و کمان و ووشو با حضور 32 استان کشور برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: از دوازدهم تا چهاردهم شهریور این مسابقات در سه رشته فوتسال، والیبال و کاراته به ترتیب در سالن های دانشگاه دامغان، مالک اشتر و شهدای بسیج برگزار می شود.
رئیس سازمان تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: ورزشکاران رشته های ورزشی تکواندو، دو و میدانی، تیراندازی، تیروکمان، جودو و ووشو نیز به ترتیب در سالن های سالن شهدای بسیج، استادیوم حمزه سیدالشهدا، سالن تیراندازی شهید سلطانیه، سالن چندمنظوره امام حسین (ع)، سالن دانشگاه آزاد و سالن آموزش و پرورش از سیزدهم شهریور با یکدیگر به رقابت می پردازند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.