معرفی 3 برنامه کاربردی ویندوز فون

با توجه به بالا رفتن تعداد کاربران ویندوز فون بر آن شدیم تا برخی از نرم‌افزارهای کاربردی این سیستم عامل را بر‌ایتان معرفی کنیم در این قسمت 3 نرم‌افزار را به اختصار معرفی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ بیش از 130 هزار نرم‌افزار و بازی در فروشگاه مجازی ویندوز‌فون در دسترس‌اند، برای آنکه در میان این تعداد بر‌نامک سردرگم نشوید هر از چند گاهی چند برنامه مفید را بر‌ایتان معرفی می‌نماییم.

1-bing translator: اگر به دنبال بهترین برنامه ترجمه هستید، حتما از این فرهنگ لغت استفاده کنید، این نرم‌افزار علاوه بر قابلیت ترجمه از زبانهای گسترده‌ای است، قابلیت تشخیص و ترجمه متن را از روی دوربین گوشی نیز دار‌است.همچنین توانایی تشخیص صوت و ترجمه ی آن نیز در این بر‌نامک گنجانده شد.

2- files : اگر از استفاده ‌کنندگان ویندوز فون 8.1 هستید و به دنبال یک فایل ‌منیجر هستید، اصلا ناراحت نباشید.این نرم‌افزار فایل ‌منیجر رسمی مایکروسافت است و عملکرد قابل قبولی نیز دارد.

3-jalali calendar: نبود یک تقویم شمسی همراه با مناسبت‌های ملی و مذهبی یک مشکل بزرگ بود که برنامه سازان خوش ذوق ایرانی، این مشکل را برطرف کردند، به جرات می توان گفت تقویم جلالی بهترین تقویم فارسی زبان ویندوز فون است.

برای نصب هر نرم‌افزار تنها لازم است اسم آنها را در store جستجو کنید.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار