شیخ نعیم قاسم: برخی از کشورهای منطقه امور را برای داعش هموار کردند/ آمریکا در پی از بین بردن داعش نیست

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی با تاکید بر اینکه برخی از کشورهای منطقه امور را برای داعش هموار کردند، گفت: آمریکا در پی از بین بردن داعش نیست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛"شیخ نعیم قاسم" روز دوشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه غزه در جنگ اخیر در تمامی زمینه‌ها پیروز و اسرائیل شکست خورد، تاکید کرد: مقاومت بار دیگر ثابت کرد که توانایی پیروزی در جنگ و حمایت از خاک و ملتش را داراست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه داعش در اهداف خود حالتی به مانند اسرائیل دارد، تاکید کرد: تصادفی نیست که حامیان بین‌المللی، منطقه‌ای و محلی داعش هواداران طرح اسرائیل در پایان دادن به مقاومت و ایجاد روابط طبیعی با این رژیم هستند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: آمریکا هنگامی‌که منافع خود به خطر افتاد از عبور داعش از خط قرمز خبر داد و کشورهای منطقه هم زمانی‌که خطر داعش را در داخل و مرزهای خود مشاهده کردند مواضع خصمانه علیه این گروه اتخاذ کردند؛ تمامی این اقدامات مسئولیت حمایت داعش از سوی این کشورها را از بین نمی‌برد.

"شیخ نعیم قاسم" با اشاره به اینکه آمریکا خواستار جلوگیری از اقدامات داعش است و نه از بین بردن آن، اضافه کرد: واشنگتن همچنان داعش را تکمیل کننده طرح اسرائیل می‌داند؛ برخی از کشورهای منطقه با تسهیل امور برای داعش و خرید نفت از این گروهک، به تخریب سوریه به عنوان بخشی از طرح اصلی کمک کردند.

انتهای پیام//


برچسب ها: شیخ ، نعیم ، قاسم ، غزه ، نوار ، باریکه ، حزب ، الله ، واشنگتن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار