عنصر بازداشت‌شده داعش: آماده کشتن هستیم! + عکس

یکی از اعضای بازداشت‌شده گروه تروریستی داعش طی مصاحبه با اسکای نیوز، عناصر این گروه را آماده حمله به کشورهایی چون انگلیس و کشتن مردم دانست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از دیلی ستار، یکی از اعضای بازداشت‌شده گروه تروریستی داعش طی مصاحبه با اسکای نیوز، عناصر این گروه را آماده حمله به کشورهایی چون انگلیس و کشتن مردم دانست. "حر جعفر" 23 ساله که تبعه چچن است، پس از عدم موفقیت در یک حمله انتحاری در مناطق شمالی عراق بازداشت شد. وی طی مصاحبه با اسکای نیوز اعتراف کرده که تا کنون 4 نفر را کشته و ده‌ها شهروند عراقی را نیز زخمی کرده است.




به گفته جعفر، "داعش هم‌اکنون تعداد زیادی عضو دارد. این افراد از کشورهای مختلف به ما ملحق شده‌اند،‌ از آمریکا،‌ انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی. آن‌ها زمانی نیز به کشورهایشان باز خواهند گشت. انگلیسی‌هایی که هم‌اکنون به عنوان عضو داعش در عراق زندگی می‌کنند، آماده بازگشت به کشور خود و کشتن مردم هستند!"




این در حالی است که دیوید کامرون چندی پیش درباره بازگشت تروریست‌ها به این کشور و انجام عملیات‌های تروریستی در خیابان‌های لندن توسط عناصر داعش هشدار داده بود.





انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، انگلیس ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اصغرآقا
۱۶:۵۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
چوب خداصدانداره همین دنیا هرکه ظلم کنه به ظلم گرفتارمیشه
آخرین اخبار