سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری/1

امکان صدور کیفرخواست و محاکمه بابک زنجانی در دادگاه وجود دارد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده "بابک زنجانی" به نقطه‌ای رسیده است که این امکان وجود دارد که وی پولی درخارج کشور ندارد، بنابراین اگر مأیوس شویم که وی اموال دیگری در خارج از کشور ندارد برای پرونده کیفرخواست صادر می‌شود و برای محاکمه به دادگاه می‌رود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، دادستان اسبق کل کشور در ارتباط با پرونده میلیاردر نفتی اظهار داشت: بازداشتی‌های این پرونده از مدیر نفتی و بقیه در بازداشت هستند و تحقیقات ادامه دارد و اتفاق جدیدی در به لحاظ نقدینگی در آن نیفتاده است و در مورد سایر اموال کارشناسان در حال بررسی و شناسایی هستند.  
 
وی با اشاره به این که از بیان جزییات پرونده بابک زنجانی معذور است افزود:‌ اما مطالبی که در گذشته گفته‌ام اعم از بازداشت مدیر نفتی و بقیه افراد همچنان ادامه دارد و این افراد در بازداشت هستند.

وی افزود: در مورد رسیدن پرونده به وجوه نقدی که این متهم در داخل و خارج دارد، مطلب جدیدی ندارم و اکنون دسترسی به وجوه وی در خارج از کشور پیدا نشده است و در مورد سایر اموال وی در حال شناسایی هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: پرونده "بابک زنجانی" به نقطه‌ای رسیده است که این امکان وجود دارد که وی پولی درخارج کشور ندارد، بنابراین اگر مأیوس شویم که وی اموال دیگری در خارج از کشور ندارد برای پرونده کیفرخواست صادر می‌شود و برای محاکمه به دادگاه می‌رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دستگاه ، شیطان ، اصحاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار