رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ، تکریم و توجه به حل مشکلات دانشجویان را اولویت کاری کارکنان در راستای تکریم ارباب رجوع برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،دکتر نادر اسدی، در جمع اساتید و کارکنان واحد اهر گفت: پرهیز از حاشیه سازی، توجه  به مشکلات دانشجویی و حل مشکلات آنها را در کمترین زمان ممکن، پرهیز از کاغذبازی و تسریع در پروسه اداری را مورد تأکید قرار داد و افزود: همه ما وظیفه داریم با تدوین برنامه مناسب و راهکارهای عملی در ارائه خدمت به دانشجویان و ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی و رفاهی بیش از پیش تلاش نمائیم.

وی، تصریح کرد، توسعه پایدار منوط به همفکری، همکاری، تعامل و خرد جمعی است و دراین راستا برای پیشبرد دانشگاه ها به دور از هرگونه تنش و حاشیه سازی تلاش کنیم که هر روز شاهد رشد و توسعه همه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر باشیم.

وی، تأکید کرد :همه ما باید با روش و منش دانشگاهی، برخورد مناسب با ارباب رجوع و دانشجویان داشته و به زمان ارزش قائل شویم و در کمترین زمان ممکن کارهای محوله را انجام دهیم.

دکتر نادر اسدی، استفاده از نکته نظرات اساتید، داتشجویان و کارکنان را مورد تأکید قرار داد و افزود: از همه همکاران انتظار داریم با ایده های نو و ابتکارات دانشگاهمان را به سمت پیشرفت و ترقی سوق دهیم.

وی، دراین جلسه از تمهید مقدمات لازم برای مشارکت با شهرداری در اجرای پروژه تعاونی مسکن خبر داد و افزود: تلاش ما براین است در کنار فعالیت های آموزشی و پژوهشی به مسائل رفاهی کارکنان و اساتید نیز توجه ویژه داشته باشیم. که فعال کردن تعاونی مسکن و مصرف در راستای همین هدف می باشد.

دراین مراسم برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، میان پرده کمدی، اجرای موسیقی اصیل انجام شد و در پایان به 12 نفر از همکاران به قید قرعه به مناسبت روز کارمند و دهه کرامت هدایای نقدی اعطاء شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تکریم ، دانشجویان ، خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.